søndag den 9. december 2007

Terry, Ratata med flere

Tintins hund hedder Terry
Lucky Lukes hund hedder Ratata
Mickey Mouses hund hedder Pluto
Obelix's hund hedder Idefix
De fire Essers hund hedder Oscar
Søren Bruns hund hedder Nuser
Fantomets hund hedder Devil (arh.. okay det er faktisk en ulv, men en ulv og en hund minder faktisk meget om hinanden).


Der er vist ikke så mange tegneseriehelte, der har en kat. Og der er sikkert mange flere tegneserie-hunde, men dette var dem jeg lige kunne huske.....

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Garfield! Og Futte!
Men jeg ved ikke hvad manden hedder?

Jesper sagde ...

Ja det er rigtigt. Ejeren hedder Harald.

Brinckman sagde ...

Tak for hjælpen, jeg fandt lige lige det jeg ledte efter her. fantomets hund hedder jo Devil og ikke som jeg troede Cato. Det er i øvrigt navnet på tjeneren i Den lyserøde panter.

Anonym sagde ...

hvorfor ikke:)